17-07-2016

Ordenen en sorteren


Sorteren van spulletjes die ik zeker nog even wil bewaren. Ook al is mijn werkplek niet heel erg groot, ik wil niet alles kwijt. Het zou misschien eens goed zijn als ik zelf op een kofferbaksale zou gaan staan. Op de een of andere manier vind ik het altijd leuker om er zelf te gaan snuffelen. Ik doe mijn best om alles zo goed mogelijk te sorteren. Knopen bij de knopen, plaksel bij de plaksel, stempels in de la van de stempels en alle geitjes en 'kleiniggeitjes' in potjes.

1 opmerking:

  1. Dat is zo herkenbaar Helmi! Ik ben onlangs van 3 grote kasten vol spullen naar 2 kasten gegaan. Ik heb écht niet alles nodig maar ik kan sommige dingen gewoon niet (of nog niet) missen. Ik heb wel regelmatig dingen op Marktplaats gezet en de opbrengst daar koop ik dan weer nieuwe spulletje van die ik wél gebruik.

    BeantwoordenVerwijderen