06-11-2016

Deze ring is niet van GOUD!


Zelf ben ik helemaal geen type van de sieraden. Ik draag wel sieraden, maar het hoeft niet perse te blinken. Diamanten of goud maken op mij weinig indruk, maar dat wil niet zeggen dat ik het bij anderen niet mooi vind staan. Deze ringen (zie foto) zijn gemaakt van stof dat ik vooraf heb voorzien van een zeefdruk. Het zijn eigenlijk speldenkussens die je aan je vinger draagt.


Zijn ze niet LEUK? Ik draag ze soms ook buiten de deur en niet alleen in mijn naaiatelier. Ze passen precies in een mooi doosje dat ik heb gekregen van mijn zus Miek.
Nu de juiste (web-)winkel nog? 

3 opmerkingen:

  1. Ziet er superleuk uit! Leuk idee!
    Gisteren voor de eerste keer (eindelijk!) aan de zeefdrukmachine gestaan. Smaakt naar meer ;).

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi en handig. Supermooi in de doosjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geen diamanten en toch vind ik ze briljant! Erg leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen