14-05-2017

Als je moeder bent...........


Het is vandaag zondag en ook Moederdag. Zelf vind ik dat zo .............. en al zeker niet als het gaat over de marketing omtrent dit thema. Als je moeder bent, ben je dat elke dag. Zorgen voor de kinderen vond ik heerlijk en het loslaten als ze groot zijn, is dan ook moeilijk. Wat was het leuk toen de kinderen nog klein waren en met mooie zelfgemaakte cadeaus aan je bed stonden en verhaaltjes, gedichten en liedjes voordroegen. Een doosje met een handafdruk van mijn oudste zoon, een streepje in was gemaakt (omdat ik van streepjes houd en mijn drie jongens heel vaak een streepjesshirt droegen). Wat heb ik veel lesjes geschreven en dingetjes bedacht voor Moederdag. Oh en mijn eigen moeder, dat was zo'n lieve vrouw. Ik mis haar nog elke dag en vandaag een beetje meer. Luister even naar DIT lied van Jan Rot!

Ik wens alle mama's een fijne ZONdag!    

2 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige woorden.

    Groet Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo zie ik moederdag graag. Kinderen die echt bezig zijn om iets mooi voor mamma te maken. Eenmaal die leeftijd voorbij wordt het inderdaad een commercieel verhaal en is de charme er wel af. Dus heel wat moeders mogen genieten van jouw bedenksels. Fijn.

    BeantwoordenVerwijderen